16 Mayıs 2009 Cumartesi

Ligdeki kötü gidişat taraftar hatlarını vurdu


23 Şubat’ta piyasaya sunulan Fenercell yaklaşık 19 bin aboneye ulaşırken, buna karşılık 10 Nisan’da piyasaya sunulan GSMobile 6 bin aboneye ulaştı. Fenercell ve GSMobile’ın abone sayılarının düşük kalmasına iki takımın ligin zirvesinden kopması ve oynadıkları kötü futbol neden oldu.
Fenercell ilk ayda 10 bin civarında aboneye ulaşırken, geçen günlerde ilk ayını dolduran GSMobile ise 6 bin Galatasaray taraftarının tercihi oldu.

Avea CEO’su Cüneyt Türktan, Süper Lig’de alınan kötü sonuçlar ve olaylı Fenerbahçe-Galatasaray derbisinin Fenercell ve GSMobile’ın abone sayısının artmasında olumsuz etki yaptığını, ancak önümüzdeki aylarda abone sayılarında tekrar artış trendine geçilmesini beklediklerini söyledi.

Fenerbahçe, Fenercell markasının tanıtımını yaptığı 23 Şubat’taki toplantıda 1 milyon aboneye ulaşmayı ve yıllık 20 milyon TL gelir elde etmeyi hedeflediğini açıkladı. Galatasaray ise, GSMobile'ın 300-400 bin aboneye ulaşılması halinde, kulübün yılda yaklaşık 4 milyon dolar gelir elde edeceğini öngörüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder