18 Mayıs 2009 Pazartesi

SICAK SICAK RENAULT'LAR

Renault düne kadar bir arabadan fazlası değildi. Zaten ondan beklenen de "ayakları yerden kesmesi, cebi fazla yakmaması" idi. Taa ki Renault karşımıza bambaşka haliyle çıkana kadar. Yeni modelleri bildiğimizin çok dışında (kendini fazlasıyla aşmış) ve artık göze de hitap ediyor. Dışta estetiğe, içte modernliğe, konfora ve güvenliğe yer vermiş. Tabi bu fiyatlara da yansımış ama zaten amacının tüketici grubunu bir çıta yükseltmek olduğu çok belli. Bu çıtadan kasıt sadece gelir düzeyi değil elbet, eğitim seviyesi, belli bir gruba dahil insanlar. Bunu reklamlarıyla ve sloganlarıyla açıkça gösteriyor. Müşteriyi "değişimin parçası ol" diyerek çağıran Renault yine de ait olmaya çalıştığı gruba göre oldukça uygun fiyatlı. Her ne kadar sitelerindeki yazıda her şey değişiyor, ne yapalım biz de değişmek zorunda kaldık, ee bu durumda hadi bakalım siz de değişin ve bize katılın tarzı bir yazı olsa da değişmeye hazır oldukları ve bu değişim için harcanan emek ve para ortada. O her reklam arasında birer reklam arayla farklı modellerin girdiği reklamlar, internet sitelerindekislogan ve yazılar... dün duyduğumuz Clio'nun dizeli yakmıyor, kokluyor sözünün eskide kaldığını gösteriyor. Ama asıl sorun şu ki:şu an Renault kullanan birinin yeni bir Renault ile yoluna devam etmesi bence en fazla %10'luk bir kesimi kapsayacakken, asıl satış için hedeflenen ve şu an altında Opel, Honda, Toyota vb. arabalar olan kişiler yeni Renault'ları sindirip alacaklar mı? Cebimde 5-10.000 liram fazladan kalır mı diyecekler yoksa yok Renault Renaul'dur ben bildiğimden şaşmam o güvenli değildir almam mı? Siz ne dersiniz? Seyirci koltuğunda oturmanın imkansız olduğu bu zamanda yalnızca açık görüşlü ve yenilikçi olduğunuzu göstermek için değil, değişimin gücünü her hücrenizde, tek tek hissetmek için :)) ööönce seyirci koltuğundan kalkıp sooonra da sürücü koltuğuna ama tabi bu kadar laftan sonra Renault marka bir arabanın koltuğuna oturup DEĞİŞİMİN BİR PARÇASI OLabilecek misiniz?

1 yorum:

  1. Değişimi sevmeyen hatta renaultu beğenmeyen ve bayisinin önünden geçmeyen ve hatta o reklamlar seyretmeyen ben, gittim yeni megane aldım.Tuzağa mı düştük ne :))

    YanıtlaSil