13 Nisan 2009 Pazartesi

Denizbank'ın Yeni Reklam Projesi

Reklam fiyatlarının gerilemesinin etkisiyle krizi fırsata çevirmek isteyen Denizbank, Beyazıt Öztürk ve Erdal Özyağcılar'la markasına yatırım yapmak üzere anlaştı. Denizbank'ın yeni dönem kampanya yüzleri olan Erdal Özyağcılar ile Beyazıt Öztürk, reklam filmi için Maldivler'de kamera karşısına geçtiler. Maldivler'de yapılan çekimlerde Özyağcılar Robinson Cruose, Beyazıt Öztürk ise Cuma karakterine girdiler.

Yeni reklam ve marka stratejilerinin tanıtıldığı basın toplantısında konuşan Denizbank Finansal Hizmetler Grubu Müdürü Hakan Ateş, krize rağmen hedefleri doğrultusunda ilerlemeye devam ettiklerini belirterek yeni stratejilerini şöyle açıkladı; 'Büyük hedeflere ulaşma yolunda markamıza büyük bir yatırım yapmak için harekete geçiyoruz. Böylelikle sahip olduğumuz gerçek gücü geniş kitlelerle buluşturmayı amaçlıyoruz. Yaklaşık 2 yıldır üzerinde çalıştığımız bu strateji ve iletişimin meyvelerini kısa sürede toplayacağımıza inanıyorum.'
Ateş, Marka stratejisi etrafında Beyaz ve Erdal Özyağcılar'ın Denizbank'ın yeni yüzleri olduğunu belirterek, 'Beyaz ve Özyağcılar'ın Türk halkı üzerinde oluşturacağı sıcak hisler ve esprili kişilikleri Denizbank'a çok önemli katkılar sağlayacak. Yeni yüzlerimizle Türkiye'nin ilk 5 özel sektör bankası arasında yer alma hedefimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz' dedi.

2.5 milyon müşterisi, 330 bin KOBİ'si, 230 bin tarım işletmecisi, 20 bine yaklaşan kurumsal ve ticari müşterisi bulunan Denizbank, müşterileri için ürettiği ürün ve hizmetleri kamuoyuna daha iyi anlatmak için böyle bir yol seçmiş.
Denizbank bir yıl boyunca sürecek olan ve 21 ayrı hikayenin yer alacağı bu reklam kampanyası ile, sektörün en yaratıcı reklamlarını yapan Garanti Bankasına sıkı bir rakip olacağa benziyor. Denizbank’ın bu kampanyası ne kadar başarılı olacak ve istedikleri hedefe ulaşılabilecekler mi zaman içinde öğreneceğiz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder